Zadzwoń(58) 731 95 95

Pozycjonowanie stron internetowych, kampanie Google AdWords, e-marketing

Audyt w Noril

Wycena
szybki kontakt

Szanowni Państwo,

Dziękujemy za wypełnienie
formularza kontaktowego.

Audyt

Wprowadzenie, często drobnych zmian na stronie, może zwiększyć liczbę konwersji , czyli celów jakie są stawiane przed użytkownikiem, nawet o 93%. Co to oznacza dla Twojego biznesu? Jeżeli pozyskujesz ruch z wyszukiwarek, social media, reklamy displayowej czy innego źródła, płacąc kilka tysięcy złotych za ruch na stronie, to zwiększenie liczby konwersji (np. telefonów do twojej firmy, wypełnionych formularzy ofertowych) o 2-5% może oznaczać, w zależności od ilości ruchu, wielu nowych, potencjalnych klientów. Ruch to nie wszystko - trzeba jeszcze umiejętnie zaserwować użytkownikowi produkt i sprawić, aby stał się zainteresowany zakupem. Dzięki audytowi i wprowadzeniu sugerowanych usprawnień wzrośnie też skuteczność biznesowa produktu, jakim jest strona internetowa - może to przynieść długofalowe efekty w postaci zadowolonych, powracających klientów, którzy są szczególnie cenni dla każdej firmy.

W ramach oferty proponujemy:
  • audyty użyteczności strony WWW
  • marketingowe audyty obecności w wyszukiwarkach i internecie
  • analiza danych ilościowych płynących z Google Analytics

Każdy z Audytów oprócz szczegółowej analizy i informacji o błędach zawiera także propozycje poprawek, usprawnień i nowych działań pod kątem biznesu danego klienta.

Audyt użyteczności (usability):

Audyt ekspercki opiera się na wiedzy naszych specjalistów od użyteczności stron internetowych. Audytor sprawdza stronę w oparciu o heurystyki użyteczności (zbiór zasad) i stara się odnaleźć błędy, które mogą powodować zagubienie użytkowników przekładające się na współczynnik odrzuceń i mniejszą liczbę konwersji. Równocześnie audytor sygnalizuje przykłady dobrych rozwiązań, które zostały użyte na stronie i mogą być z powodzeniem powielane w kolejnych działach serwisu.

Strona internetowa to nie tylko wizytówka firmy - to przede wszystkim efektywne narzędzie do sprzedaży produktów i usług. Swoisty samoobsługowy sklep, w którym użytkownik sam musi znaleźć interesujący go produkt. Sprawdzimy, czy klient nie jest rozpraszany w procesie zakupowym, czy produkty i usługi są odpowiednio opisane i eksponowane, czy nie ma problemów z dotarciem do nich. Innymi słowy - czy zdezorientowany użytkownik nie biega między kolejnymi półkami, nie mogąc znaleźć szukanego produktu. Na koniec przyjrzymy się, czy proces finalizacji zakupu jest zrozumiały i intuicyjny, zwracając uwagę, czy produkt ma odpowiednie opakowanie i czy sklep, jakim jest Państwa strona, jest przyjazny dla klientów.

W ramach eksperckich audytów użyteczności stron WWW i aplikacji online/mobile oceniamy:
  • pierwszy kontakt użytkownika ze stroną/aplikacją
  • warstwę contentową, jakość i zasadę ekspozycji elementów aplikacji/serwisu
  • strukturę, zasady nawigacji, funkcjonalność użytych narzędzi, jak i technologii
  • copy czyli teksty (dostosowanie do sposobu odbioru treści w Internecie)
  • użyte technologie, mechanikę oraz architekturę informacji strony
  • sposób interakcji z użytkownikami, intuicyjność kroków np. zakupowych
  • wyszukiwarkę i jakość zwracanych wyników
  • badania jakościowe (testy z użytkownikami wg scenariuszy użycia)
  • badania ilościowe przy pomocy Google Analytics
  • testy funkcjonalne na różnych platformach, systemach
Audyt Analytics:

Oprócz oceny eksperckiej witryny, analiza statystyk dostarczanych przez narzędzie śledzące statystyki, jakim jest Google Analytics, udziela wielu cennych wskazówek dotyczących kierunku rozwoju Państwa witryny. Dobrze skonfigurowane narzędzia dają nam informacje między innymi: z jakich przeglądarek wchodzą użytkownicy, jakie podstrony są lepsze, które treści użytkownicy chcą czytać , czy najważniejsze, ile "celów" użytkownicy wykonali i z którego źródła ruchu. Wnikliwa analiza statystyk umożliwia także odnalezienie tzw. wąskich lejów transakcyjnych - czyli miejsc, w których zagubiony użytkownik opuszcza stronę, nie wykonując stawianych przed nim celów.

Sprawdź również:
Ofertę pozycjonowania w Noril Szczegóły oferty Noril AdWords Zakres oferty Noril

Oferta
korporacyjna

Poznaj obszary aktywności i pakiety ofertowe od Noril. Zwiększ efektywność swojej marki. Zobacz jak możemy skutecznie wypozycjonować Twoją ofertę w wyszukiwarkach WWW. Wybierz jeden z pakietów, złóż zapytanie drogą telefoniczną lub korzystając z formularza kontaktowego na naszej stronie WWW. Wypromuj swoje produkty online!

OFERTA DLA
MAŁYCH I ŚREDNICH FIRM

Sprawdź pakiety ofertowe Noril dedykowane małym i średnim firmom. Dowiedz się jak można efektywnie pozycjonować Twoją markę oraz produkty. Poznaj efekt działań pozycjonowania, kampanii AdWords oraz marketingu 360 stopni. Wybierz jeden z pakietów, złóż zapytanie drogą telefoniczną lub poprzez formularz kontaktowy.

POZYCJONOWANIE
AKTUALNE PROMOCJE

Oferty promocyjne w Noril dają możliwość rozpoczęcia szybkiej promocji online dowolnego produktu lub marki. Poznaj i wykorzystaj oferty pozycjonowania, linków sponsorowanych oraz aktywności w obszarze e-marketingu. Prześlij zapytanie do naszego działu obsługi klienta drogą telefoniczną lub poprzez formularz kontaktowy.

Nasi
klienci

Oferta dla Hoteli
Marketing internetowy i reklama hotelu w Google

Dedykowana oferta dla hoteli i innych ośrodków turystycznych