Jakub Łasek

Nie bójmy się mediów społecznościowych!

Social media
Close up of hand with laptop and social media network icons

Media społecznościowe są dziś czymś tak powszednim jak telewizja czy radio. Niby trudno spotkać osoby, które w social mediach w ogóle nie istnieją, ale nadal wiele przedsiębiorstw uważa, że firmowe konta na Facebooku, Twitterze czy LinkedInie są kompletnie niepotrzebne. Może istnieją specyficzne branże, w których jest to prawdą, jednak większość firm po prostu musi być w social mediach.

Czytaj dalej „Nie bójmy się mediów społecznościowych!”

Jakub Łasek

W jakich portalach społecznościowych powinna być obecna Twoja firma?

Social media
mapa kontaktów

Pewnie większość z Was po przeczytaniu tytułu pomyślała: “Jak to w jakich? Na Facebooku!”. Najczęściej jest to bardzo słuszna koncepcja, ale nie ograniczajmy się tylko do najpopularniejszego portalu.  Poznajcie miejsca, w których może, a nawet powinna być obecna Wasza firma.

Czytaj dalej „W jakich portalach społecznościowych powinna być obecna Twoja firma?”

Marcin Frejlich

Jak ponownie dotrzeć do obecnych Klientów oraz jak się pozbyć tych natarczywych reklam

SEO/SEM
nachalne reklamy

Kilka słów o remarketingu

We wszystkich gałęziach rynku, w których pojawiają się duże pieniądze, możemy liczyć na spryt i przebiegłość osób, które dyktują kierunki ich rozwoju. Jednym z takich „sprytnych” rozwiązań jest sposób na dotarcie do istniejących lub byłych użytkowników naszej strony. Od 2010r. Google udostępnia narzędzia umożliwiające tworzenie kampanii remarketingowych, ale dopiero od niedawna weszliśmy w okres, w którym remarketing  przestał być opcjonalnym dodatkiem do  reklam AdWords i stał się ich koniecznym dopełnieniem.

Istnieje kilka powodów dla których remarketing stał się jednym z najbardziej pożądanych narzędzi reklamowych: Czytaj dalej „Jak ponownie dotrzeć do obecnych Klientów oraz jak się pozbyć tych natarczywych reklam”

Marcin Frejlich

Google przekształca się w holding Alphabet

Inne
Google Alphabet

Dwa tygodnie temu – 10 sierpnia 2015 – Larry Page zamieścił na oficjalnym blogu Google informację o powołaniu nowego bytu w postaci holdingu Alphabet. W skład nowego przedsiębiorstwa wejdą jednostki zależne do tej pory od Google oraz samo Google w całości.
Restrukturyzacja ma za zadanie poprawę zarządzania i odseparowanie od siebie projektów nieprzystających tematycznie i branżowo.

Przedsiębiorstwa które wejdą w skład Alphabet: Czytaj dalej „Google przekształca się w holding Alphabet”

Marcin Frejlich

AdWords czy Pozycjonowanie – Co jest lepsze?

Pozycjonowanie, SEO/SEM
AdWords czy pozycjonowanie?

AdWords czy Pozycjonowanie?

To jedno z częstszych pytań, które zadawane są przez początkujących przedsiębiorców i marketingowców. Niestety – jednoznaczne wskazanie przewagi którejś z opcji zależy od czynników charakterystycznych dla danego przypadku, więc w rezultacie najczęściej odpowiedź na to pytanie zaczyna się od „to zależy”.

W ogólnym przypadku, obie metody promocji w internecie są niezbędne, aby zaistnieć w dowolnej branży. To, na którą metodę położymy większy nacisk i zainwestujemy w nią więcej czasu i środków zależy od: Czytaj dalej „AdWords czy Pozycjonowanie – Co jest lepsze?”

Kaja Chmielewska

Social media w służbie marketingu

Inne, Social media
kanały społecznościowe w marketingu internetowym

Nie sztuką jest założyć firmę. Sztuką jest prowadzić ją tak, by jak najwięcej osób dowiedziało się, że jej produkty lub usługi są lepsze niż oferta konkurencji. To dlatego tak ważne jest kreowanie pozytywnego wizerunku. Idąc tym tropem, coraz więcej firm decyduje się na działania marketingowe i wizerunkowe przy wykorzystaniu social media. W dobie Internetu i mobilności, w świecie opanowanym przez nowe technologie, marketing społecznościowy to skuteczne narzędzie, które może pomóc zaistnieć w świadomości potencjalnych klientów i zwiększyć rozpoznawalność marki w sieci. Jeżeli wciąż wahasz się czy warto rozpocząć profesjonalną przygodę z mediami społecznościowymi, oto pięć najważniejszych korzyści, które płyną z obecności w social media.

Czytaj dalej „Social media w służbie marketingu”

Marta Wieczorek

Apetyczne social media od Google+

Inne, Social media
Tablescape - Google zaprasza do stołu

Moda  fotografowania swoich talerzy ogarnęła media społecznościowe. Stały się one rajem dla blogerek kulinarnych oraz platformą dzielenia się zdjęciami swoich posiłków. Na Facebook’u nie trudno podpatrzeć, czym delektowali się dzisiaj nasi znajomi, na Instagramie nie brakuje fotografii opatrzonych #FoodPorn, a Pinterest to skarbnica inspiracji o tym, jak zorganizować doskonałą kolację. Jedzenie ma zaspokoić nie tylko apetyt, ale i potrzeby estetyczne – niczym dzieło artystyczne. Już niedługo sztuka kulinarna piękna w smaku i wyglądzie znajdzie swoje nowe miejsce w sieci. Powstaje Tablescape – rozszerzenie dla Google+, poświęcone jedynie zdjęciom jedzenia.

Czytaj dalej „Apetyczne social media od Google+”

Kaja Chmielewska

7 narzędzi przydatnych w pracy copywritera

Copywriting
Narzędzia copywritera przydatne podczas tworzenia contentu

Można by przewrotnie powiedzieć, że podstawowym narzędziem copywritera jest kartka papieru (a raczej Word lub jak kto woli Open Office) i słowo. Faktycznie, w dużej mierze to prawda. Jednak, aby stworzyć dobrą i unikalną treść, czasem potrzeba czegoś więcej. Oczywiście każdy copywriter ma swoje własne, sprawdzone sposoby na to jak kreatywnie i wydajnie tworzyć chwytliwe treści, a przy tym efektywnie zarządzać czasem, ale dla tych, którzy mają z tym problem, przygotowałam subiektywną listę 7 narzędzi, które pomogą usprawnić pracę. Co prawda tekstu za nas nie napiszą, ale mogą ułatwić życie niejednemu copywriterowi.

Czytaj dalej „7 narzędzi przydatnych w pracy copywritera”

Marta Wieczorek

Google o modzie, czyli Fashion Trends 2015

Inne
Tworzenie treści na potrzeby pozycjonowania stron

Gdy nie wiemy, gdzie kupić interesujący nas produkt, szukamy jakiejś informacji, chcemy sprawdzić co dzieje się w świecie mody, polityki, kultury – pytamy Google. Okno wyszukiwania poznało wiele nurtujących internautów kwestii. Katalog zapytań to niezwykle cenna baza danych o użytkownikach – o tym, czego szukają, co im się podoba oraz co lubią nosić.  W ten sposób powstał raport „Fashion Trends for Spring 2015”, opracowany na podstawie ponad 6 milionów wyszukiwanych haseł, wpisanych w Google. Czego możemy się z niego dowiedzieć?

Czytaj dalej „Google o modzie, czyli Fashion Trends 2015″