FB Pixel
Linki sponsorowane

Bezpłatna
wycena

Szanowni Państwo,

Dziękujemy za wypełnienie
formularza kontaktowego.

Sieć reklamowa Google

Sieć partnerska Google jest internetową siecią reklamową docierającą do ponad 83% unikalnych użytkowników Internetu z całego świata, w tym osób mówiących ponad 30 językami w ponad 100 krajach. Na sieć składają się miliony witryn partnerskich, strony informacyjne, blogi, globalne serwisy medialne, witryny Google, takie jak Gmail czy YouTube, ale również lokalni niszowi wydawcy. Sieć reklamowa daje nam możliwość wyświetlania reklam tekstowych, graficznych, reklam wideo i multimedialnych.

Prowadzenie równoległych kampanii reklamowych w sieci reklamowej oraz w wyszukiwarce może przynieść zdecydowanie bardziej widoczne efekty. Nie zawsze decyzja o wyborze danego produktu bądź usługodawcy podejmowana jest w momencie zapoznania się z ofertą. Biorąc pod uwagę, iż użytkownicy zdecydowanie dłużej przebywają na serwisach informacyjnych oraz witrynach tematycznych, dodatkowa możliwość dotarcia do nich z naszą ofertą może skutkować większą liczbą konwersji oraz niższymi kosztami kampanii.

Sieć partnerska Google umożliwia dotarcie do potencjalnych klientów poprzez wyświetlanie im komunikatów reklamowych na kilka sposobów:

  • Wyświetlanie reklam przy użyciu słów kluczowych i tematów
    System AdWords za pomocą kierowania kontekstowego selekcjonuje witryny na podstawie wybranych w kampanii słów kluczowych. Reklamy pokazywane są zatem tylko tym odbiorcom, którzy rzeczywiście zainteresowani są ofertą Twojej firmy i skłonni są z niej skorzystać.
  • Wyświetlanie reklam na konkretnych witrynach lub stronach WWW
    Dzięki kierowaniu na określone miejsca docelowe mamy możliwość wyświetlania reklam jedynie na stronach, które najlepiej pasują do oferowanych produktów bądź usług. Reklamy mogą być wyświetlane na konkretnych serwisach WWW, w filmach wideo online oraz aplikacjach mobilnych. Istnieje również możliwość wykluczenia konkretnych witryn, które mogą nie być postrzegane jako trafne.
  • Wyświetlanie reklam użytkownikom ze względu na ich zainteresowania
    W sieci reklamowej Google mamy możliwość wyświetlania naszych reklam określonym grupom osób. Dodając do kampanii kategorie zainteresowań, możemy dotrzeć do klientów zainteresowanych określonymi kategoriami. Dzięki temu masz pewność, że reklamy wyświetlane są osobom należącym do ściśle określonej grupy docelowej kampanii.

Sprawdź również:

Linki sponsorowane Remarketing Reklama mobilna

Ile kosztuje pozycjonowanie?

Jeśli interesuje Cię cena pozycjonowania, kliknij i sprawdź przykłady prowadzonych przez nas projektów SEO. Sprawdź ile może kosztować pozycjonowanie strony Prawnika, czy Fryzjera. Cena pozycjonowania nie musi być wysoka. Wyślij zapytanie o koszt pozycjonowania, a przygotujemy Ci bezpłatną analizę

Opinie o Noril
Referencje

Sprawdź co piszą o nas nasi klienci. Niektórzy współpracują z nami nieprzerwanie od kilkunastu lat. Rozpocznij współpracę z nami. . Zrobimy wszystko, aby zwiększyć Twoją sprzedaż. My wiemy, że jak Ty zarobisz dzięki nam, to my zarobimy dzięki Tobie. Zapraszamy do naszego biura w Gdyni

Zapytanie
o pozycjonowanie

Naszym celem jest zwiększanie Twojej sprzedaży minimalnym kosztem i w jak najszybszym czasie. Nie trać go, skontaktuj się z nami, to nic nie kosztuje. Przygotujemy Ci bezpłatny audyt witryny, sprawdzimy Twoją konkurencję i zastanowimy się jak najszybciej podnieść Twoją sprzedaż. Zapraszamy do naszego biura w Gdyni

Nasi
klienci

Procom System
Marriott
TTW Opex
Tamtron
Radamer
Leasing Polski
Bolix
Venezia
UJ
Trigon
Masterlease
TFI Skok
GTL
X-kom
PWPW
PWN
Platforma Obywatelska
PKP
Winflector
Comeko Projekt
Admiral Markets
Rehau
Kasa Stefczyka
E-dom
Baja
Argocard
ABT
Ambermedia
Otto
Eurotemp
Agencja Rozwoju Przemysłu
Spomasz
Lotniska Last Minute
PSB Sigma
PKP